รายละเอียดบทความ
ชื่อเรื่อง |
การรับรู้ข่าวสาร และความพึงพอใจต่อข่าวสาร ประชาสัมพันธ์ทางการตลาดของตราสินค้าเครื่องดื่มเพื่อสุขภาพ และความต้องการของผู้บริโภค
|
ชื่อเรื่องรอง |
|
ชื่อผู้แต่ง |
1. | กิรติ คเชนทวา |
2. | พัชนี เชยจรรยา |
|
หัวเรื่องคำสำคัญ |
|
หัวเรื่องควบคุม |
1. | การสื่อสารทางการตลาด |
2. | เครื่องดื่ม -- การตลาด |
|
คำอธิบาย / บทคัดย่อ |
The objectives of this study were (1) to study the consumers’ information perception, {2} information satisfaction, and {3} purchase intention towards marketing public relations of functional drink brands. The representative sample was Generation Y Consumers and the whole number was 400 persons which studied or worked in Bangkok area and had the age between 18-35 years old. This research was conducted with quantitative method using questionnaire to collect the data. The results of this research revealed that {1} Generation Y consumers always paid attention to maintain their shape and health. They perceived marketing public
|
รายละเอียดวารสารเพื่อติดตามอ่านบทความฉบับเต็ม (Full Text)