รายละเอียดบทความ
ชื่อเรื่อง Hacked By TheWayEnd
ชื่อเรื่องรอง Hacked By TheWayEnd
ชื่อผู้แต่ง
1.พงษ์ศักดิ์ แป้นแก้ว
หัวเรื่องคำสำคัญ
1.การเรียนรู้ของนักศึกษาระดับบัณทิตศึกษา
หัวเรื่องควบคุม
1.การศึกษาขั้นอุดมศึกษา -- การวัดผล
คำอธิบาย / บทคัดย่อ The purposes of this research were 1) to study learning styles of graduate students of Education Faculty, Chiang Mai University 2) to compare the different learning styles of the students by sex, age, class levels, fields of study and learning achievement (GPA.) The population of this research consisted of 557 the first and the second year graduate students who studied in the second semester, academic year 2001, Faculty of Education, Chiang Mai University. The Kolb’s Learning Styles Inventory (LST) was modified to be research instrument. Frequency, percentage, mean and standard deviation were used for data analysis. The major findings were as follows: 1) Male students learning style of female students. 2) The learning styles of students with young age was executive type which was different from the learning style of old age students which was the divergent type. 3) The learning style of the first and the second year students were just the same, executive type. 4) The learning styles of the students in deferent fields of study were different. The major type was executive while the minor type which was different from the learning style of high GPA students, the executive type.
รายละเอียดวารสารเพื่อติดตามอ่านบทความฉบับเต็ม (Full Text)
ชื่อวารสาร วารสารการวิจัยทางการศึกษา
ปีที่ 4
ฉบับที่ 1
หน้าที่ 190 - 209
ปีพิมพ์ 2547
ชื่อสำนักพิมพ์ ศูนย์วิจัยการศึกษา คณะศึกษาศาสตร์ มหาวิทยาลัยเชียงใหม่
ชื่อสำนักพิมพ์ภาษาอื่น
ISSN 1513-9060
ตำแหน่งในระบบ Link
ภาษา Thai
ติดต่อบรรณารักษ์
เพื่อยืมตัวเล่มวารสารไปถ่ายเอกสารบทความฉบับเต็ม

(บริการนี้สำหรับนักศึกษาและบุคลากรมหาวิทยาลัยฟาร์อีสเทอร์นเท่านั้น)