รายละเอียดบทความ
ชื่อเรื่อง Hacked By TheWayEnd
ชื่อเรื่องรอง Hacked By TheWayEnd
ชื่อผู้แต่ง
1.พรสวรรค์ เพ่งพิศ
หัวเรื่องคำสำคัญ
หัวเรื่องควบคุม
1.ภาษาฝรั่งเศส -- การศึกษาและการสอน (มัธยมศึกษา)
คำอธิบาย / บทคัดย่อ This research is aimed at developing French language writing skills with the use of a slide show accompanied by an explanation in spoken French. The research group consists of 27 Mathayom Suksa Six students at the Demonstration School, Chiang Mai University studying French language reading and writing skills (Fr.032) during the first term of the study year 2545 at the Demonstration School, Chiang Mai University The tools of the research are 1) a teaching plan for Chiang Mai province 2) a French written test in terms of vocabulary, correct grammatical sentence writing and idea composition. The information was analyzed using both frequency and percentage values and described in essay forms. The research results show that after studying using the slide show with its associated explanation in French, the students were more able to: 1. Write vocabulary correctly than prior to the slide show activities. 2. Write grammatical sentences correctly than prior to the slide show activities. 3. Compose furthermore ideas than prior to the slide show activities.
รายละเอียดวารสารเพื่อติดตามอ่านบทความฉบับเต็ม (Full Text)
ชื่อวารสาร วารสารการวิจัยทางการศึกษา
ปีที่ 4
ฉบับที่ 1
หน้าที่ 183 - 189
ปีพิมพ์ 2547
ชื่อสำนักพิมพ์ ศูนย์วิจัยการศึกษา คณะศึกษาศาสตร์ มหาวิทยาลัยเชียงใหม่
ชื่อสำนักพิมพ์ภาษาอื่น
ISSN 1513-9060
ตำแหน่งในระบบ Link
ภาษา Thai
ติดต่อบรรณารักษ์
เพื่อยืมตัวเล่มวารสารไปถ่ายเอกสารบทความฉบับเต็ม

(บริการนี้สำหรับนักศึกษาและบุคลากรมหาวิทยาลัยฟาร์อีสเทอร์นเท่านั้น)